ثبت نام کلاس فری دیسکاشن با تخفیف ویژه

دپارتمان مدیریت

در دنیای امروزی به دلیل تشدید فضای رقابت در کسب‌وکارها و دسترسی مشتریان به شرکت‌های رقیب از سرتاسر دنیا، شرکت‌ها برای تصاحب سهم خودشان از بازار باید مدیران و کارکنانی مجهز به دانش نوین داشته باشند. تمامی شرکت ها اعم از هلدینگ ها،SME ها و استارتاپ ها دارای مشکلات زیادی از قبیل توسعه کسب و کار، ماندگاری و دوام در بازار، قدرت رقابت با شرکت های خارجی و بین المللی و از همه مهم تر ارائه درست محصولات و خدمات بر مبنای نیازهای مشتریان و فروش آن هستند. این مشکلات و عدم توانایی ها به کمک آموزش هدفمند و برنامه ریزی شده رفع خواهد شد. یکی از این آموزش ها، دوره‌های مدیریت عالی کسب وکار (MBA) است که تکنیک‌های مدیریتی لازم را برای رقابت در شرایط کنونی فراهم می آورد. هدف رشته مدیریت کسب و کار، آموزش روش‌های نوین مدیریتی به مدیران سازمان‌ها و کمک به آن‌ها برای گذار از روش‌های سنتی به روش‌های مدرن است.

با توجه به افزایش نیاز به مشاغل مربوط به مدیریت کسب و کار و حقوق و مزایای بالای مشاغل این حوزه، حتی بسیاری از فارغ‌التحصیلان رشته‌های غیرمدیریتی ترجیح می‌دهند، در زمینه مدیریت کسب و کار آموزش ببینند. داشتن مدرک MBA علاوه بر فراهم آوردن فرصت‌های شغلی در داخل کشور، ادامه مسیر شغلی را در بازارهای جهانی نیز ممکن خواهد ساخت. به تعبیری شرکت در دوره‌های مدیریتی به کارکنانی که سال‌ها در یک منصب شغلی ثابت مانده و پیشرفت بزرگی نداشته‌اند، امکان ارتقا به سطح مدیریت و کسب درآمد بیشتر می‌دهد. همچنین افرادی که در حال حاضر در سطوح مدیریتی مشغول به کار هستند، می‌توانند با فراگیری این مفاهیم، مهارت‌های مدیریتی خود را پرورش دهند. یادگیری مفاهیم مدیریتی به مدیران فعلی این امکان را می‌دهد که با دانش به‌روزشده خود، سازمان را متحول کنند.

دپارتمان تخصصی مدیریت موسسه بین المللی راشد با این چشم‌انداز کار خود را شروع نموده است که بتواند مهارت‌های عملی و آنچه در دانشکده‌های مدیریت تدریس نمی‌شود و تنها با کسب تجربه و شناخت نسبت به بازار کار و بومی سازی تئوری ها با توجه به چالش ها و دغدغه های جامعه وجود دارد را به کارجویان، کارمندان و صاحبان مشاغل منتقل کند تا در بلند مدت شاهد تخصص‌گرایی در زمینه‌های متنوع موجود در دنیای مدیریت باشد و در نتیجه بتواند در مسیر اشتغال‌زایی و اشتغال آفرینی در حوزه مدیریت قدم بردارد.

در دپارتمان مدیریت راشد ما در مدت نزدیک به 8 ماه، در کنار شما خواهیم بود تا شما را در کسب مهارت های تخصصی حوزه مدیریت فردی، سازمانی و کارآفرینی همراهی کنیم. تمامی آموزش ها به صورت پروژه محور و تمرینی بوده و پس از اتمام دوره آموزشی شما توانایی این را خواهید داشت تا پا در دنیای گسترده و بی‌انتهای مدیریت بگذارید. مدیریت آموزشی این دپارتمان و اساتید آن همواره بر ارائه مشاوره تخصصی موثر بر اساس نیاز تخصصی مدیران و کارآفرینان به متقاضیان پیش از شرکت در کلاس­ها و همچنین ارتباط حرفه ­ای مستمر و صمیمانه با دانشپذیران در طول ارائه خدمات آموزشی تاکید دارند.

این دپارتمان در حال حاضر فعالیت های آموزشی خود را با اجرای دوره های MBA  بصورت هشت ماهه ترمیک و همچنین دوره های تخصصی مانند مدیریت بازاریابی، مدیریت استراتژیک، مدیریت برند سازمانی و شخصی، مدیریت منابع انسانی، مدیریت تحول سازمانی، قراردادنویسی و ده ها دوره حرفه ای دیگر برای مدیران و کارشناسان شرکت ها و سازمان های خصوصی  و دولتی اجرا می نماید.

گروه های آموزشی

چرا راشد؟

موسسه آموزش های بین المللی راشد با بیش از 27 سال سابقه فعالیت آموزشی، در سال 1399 اقدام به راه اندازی دپارتمان مدیریت نمود. ما مفتخریم که با بهترین های بازارکار در تمامی حوزه ها خصوصی و بخش دولتی در ارتباط بوده و هستیم. همچنیندوره های زیادی را برای ارگان ها خصوصی و دولتی برگزار کرده ایم و هزاران نفر را به بازارهای کاری مناسب خودشون معرفی و ده ها فرصت ایجاد کسب و کار خلاقانه را برای کارآفرینان مهیا نموده ایم.

سابقه همکاری طولانی مدت و موثر با سازمان فنی و حرفه ای، بنیاد جهانی ایران، سازمان آموزش و پرورش و آموزش عالی تجربه های ارزشمندی را برای ما فراهم ساخته است. همچنین گواهی‌نامه های ما در ایران و تمامی کشورهای دنیا اعتبار دارد.

اساتید ما در دپارتمان مدیریت راشد، همه از فعالین ارزشمند اقتصادی یا اساتید دانشگاهی هستند که خود در سازمان ها یا مراکز خصوصی علاوه بر تدریس فعالیت دارند. برقراری ارتباط موثر با خبرگان حوزه کسب‌وکار، فرصت همفکری و بهره‌مندی از نظرات تخصصی و مشاوره این افراد برای رشد و تعالی سازمان و یا بیرون آوردن کسب و کار از بحران را فراهم خواهد کرد. آشنایی با دیدگاه‌های مختلف سایر متخصصان حوزه کسب‌وکار، به اصلاح و اعتلای مدیریت موسسه کمک خواهد کرد. همچنین می توان بیان داشت که یکی از مهم‌ترین ابزارهای شبکه‌ سازی، شرکت مدیران سازمان در سمینارها، رویدادها و دوره‌های آموزشی است. دوره‌های مدیریت کسب و کار نیز به‌دلیل حضور کارکنان و مدیران صنایع مختلف، پتانسیل بالایی برای استفاده در راستای شبکه‌سازی دارند.

دوره های برتر مدیریت

دپارتمان مدیریت

فرم مشاوره رایگان

سوالات مُتِداول شُما

گواهینامه دورهMBA موسسه بین المللی راشد چه اندازه معتبر است ؟

قطعاً همه اسم سازمان فنی و حرفه ای را حداقل یکبار شنیدند، این سازمان جز معدود سازمان هایی است که مدارکش خارج از ایران هم اعتبار بالایی دارد و با گرفتن مدرک MBA سازمان فنی و حرفه ای شما میتوانید فرصت های شغلی بهتری را در خارج از ایران داشته باشید، داخل ایران هم معتبر ترین گواهینامه رسمی که تمام ارگان های دولتی و خصوصی آن را می پذیرند؛ گواهینامه سازمان فنی و حرفه ای  کشور می باشد.

تفاوت آموزش دورهMBA در دانشگاه با موسسه بین المللی راشد در چیست؟

در دانشگاه همه ما مجبور به گذراندن 4 سال آموزش با حجم بالایی از مطالب و دروسی که اصلا ارتباطی با رشته تخصصی مان ندارد هستیم. علاوه بر این تقریباً تمام سرفصل هایی که در دانشگاه برای درس های تخصصی ارائه می شود نسخه های بدون کاربرد و بومی سازی نشده ای است که فقط آموزش داده شده و کاربردی در دنیای واقعی و بازار ندارد.

آیا امکان مشاوره قبل از ثبت نام وجود دارد؟

بله موسسه راشد این امکان را به شما میدهد که قبل از هرگونه ثبت نامی بصورت حضوری یا تلفنی با سوپروایزر  دپارتمان مدیریت مجموعه صحبت کرده و با ایشان مشورت کنید تا بتوانید دوره مناسب خود را انتخاب نمایید. شایان ذکر است این مشاوره رایگان می باشد و هزینه ای از شما دریافت نمی گردد.

نحوه پرداخت شهریه دوره ها به چه صورت است؟ آیا امکان پرداخت اقساطی وجود دارد؟

دانشجویان به دو شیوه نقدی و اقساطی می توانند نسبت به پرداخت هزینه دوره های آموزشی خود اقدام نمایند. در روش پرداخت نقدی تمامی هزینه دوره می بایست تا قبل از شروع دوره و از طریق یکی از روش های زیر پرداخت گردد:

آنلاین (پنل کاربری دانشجو)

حضوری (دستگاه کارت خوان)

واریز وجه به حساب بانکی؛ 

انتقال وجه از طریق کارت به کارت

در روش دوم که شیوه اقساطی می باشد دانشجویان می بایست حداکثر یک سوم از هزینه دوره خود را تا پیش از شروع دوره به صورت نقدی واریز نموده و الباقی را در قالب چک که تاریخ آن نهایتا تا پایان تاریخ دوره مذکور است به موسسه پرداخت نمایند.