ثبت نام کلاس فری دیسکاشن با تخفیف ویژه

دپارتمان

زبان های خارجه

امروزه با توجه به اهمیت روزافزون ارتباطات بین‌المللی، تقریبا تمام افراد به یادگیری حداقل یک زبان به‌جز زبان مادری خودشان نیاز دارند. یادگیری زبان دیگر، به دلیل این واقعیت ساده که می توانید با افراد بیشتری صحبت کنید فرصت های بیشماری برای ملاقات و ارتباط با دیگر افراد و فرهنگ ها به شما می دهد. برقراری ارتباط به زبان مادری طرف مقابل، متضمن دو فایده است: ابتدا نشان دهنده احترام شما به اوست و در مرحله بعد باعث ایجاد رابطه ای با کیفیت تر و عمیق تر با آن فرد می شود. دلایل یادگیری یک زبان جدید متعدد است اما اهمیت آن جهانی است.

ما در موسسه راشد با تنظیم برنامه های مدون و دوره‌های متنوع آموزشی سعی در اعتلای کیفیت آموزش زبان های خارجه در مشهد و البته سراسر ایران عزیز داریم. در راشد، شما با هر سن، شغل و موقعیتی می توانید دوره آموزشی مناسب خود را براحتی انتخاب و طی نمایید. ما در راشد با تلاش متخصصین فناوری اطلاعات و اساتید باتجربه آموزش زبان انگلیسی با برگزاری دوره‌های آموزش زبان به صورت آنلاین و آفلاین در تلاشیم که دیگر در هیچ نقطه‌ای از کشور عزیزمان و همچنین خارج از مرزها ایران زبان‌آموزان در دسترسی به آموزش باکیفیت در مضیقه نباشند.

گروه های آموزشی

چرا راشد؟

راشد با 27 سال سابقه آموزش زبان های خارجه، بهره مندی از امکانات فضایی گسترده با وجود 5 شعبه فعال در شهر مشهد، بکارگیری اساتید متخصص و تجهیزات آموزشی بروز آنلاین و آفلاین؛ با شناسایی نیازهای زبان آموزان با یک برنامه ریزی مدون برای هر هدف دوره مخصوص به آن را طراحی کرده است تا زبان آموزان بتوانند با شرکت در آن دوره به هدفی که می خواهند با بهترین کیفیت دست یابند.

دوره های برتر زبان های خارجه

دپارتمان زبان خارجه

فرم مشاوره رایگان

سوالات مُتِداول شُما

از سطح مبتدی تا پیشرفته چقدر زمان میبره؟

در موسسه راشد بستگی به نوع کلاس و نحوه برگزاری آنها بستگی دارد و از حداقل ۵ ماه در کلاس های خصوصی فوق فشرده تا ۲ سال در کلاس های گروهی ترمیک عادی متغیر می باشد.

در دوره های زبان انگلیسی چه کتابی تدریس می شود؟

در دوره نونهالان، کتاب های Super Safari برای سنین 5 الی 7 سال تدریس می شود.

در دوره کودکان، کتاب های First Friends برای سنین 8 الی 11 سال تدریس می شود.

در دوره نوجوانان، کتاب‌های  Family and Friendsبرای سنین 12 الی 16 سال تدریس می شود.

 در دوره بزرگسالان، کتاب مرجع American English File می باشد که در کنار این کتاب براساس سطح شما کتاب های کمک آموزشی دیگر نیز مورد استفاده و تدریس می باشند.

در دوره آموزشی سطوح پیشرفته کتاب های View Point تدریس می شود.

اساتید دارای چه مدرکی هستند؟

تمامی اساتید در موسسه راشد دارای مدارک آکادمیک مرتبط و یا مدارک بین المللی زبان های خارجه و همچنین مدارک معتبر تربیت مدرس(TTC) و آشنا با روش های تدریس نوین آموزشی به صورت حضوری و آنلاین می باشند.

تعیین سطح به چه صورت است؟

تعیین سطح در موسسه راشد به هر دو شکل حضوری و آنلاین به صورت مصاحبه با سوپروایزر دپارتمان زبان های خارجه برگزار می شود.

کلاس ها چند نفره برگزار می شوند؟

تعداد نفرات حاضر در کلاس بستگی به نوع کلاس دارد که بصورت ۱ یا ۲ نفر در حالت خصوصی و 3یا 4 نفر در کلاس های نیمه گروهی و ۵ الی ۱۰ نفره در حالت گروهی برگزار می شوند.

امکان تغییر کلاس از آنلاین به حضوری و بلعکس وجود دارد؟

بله در صورت نیاز و با مشورت با مشاورین موسسه و در صورت وجود کلاس معادل در همان سطح و با احتساب مابه التفاوت قیمت کلاس ها امکان این تغییر وجود دارد.