ثبت نام کلاس فری دیسکاشن با تخفیف ویژه

دپارتمان

مشاوره تحصیلی

بدون شک در دنیای پیشرفته امروزی یکی از علائم موفقیت فرد، پیشرفت تحصیلی می‌باشد. پیشرفت تحصیلی در سطوح عالی منجر به یافتن شغل و موقعیت مناسب و در نتیجه درآمد کافی می‌شود. دانش آموزان و دانشجویان که از موقعیت‌های تحصیلی خوبی برخوردارند، خانواده و جامعه با دیده‌ی احترام به آنان می‌نگرند. در جامعه با روحیه و نشاط بیشتری حضور خواهند یافت و در کنار این‌ها از هزینه‌های گزافی که از افت تحصیلی بر خانواده‌ها تحمیل می‌شود، کاسته خواهند شد.

موسسه آموزش‌های بین‌المللی راشد در راستای دستیابی به این اهداف، بهبود کیفیت موقعیت تحصیلی دانش آموزان عزیز، فراهم ساختن بستری برای گذراندن اوقات فراغت مفید و سازنده و جهت‌دهی آنان برای ساختن آینده‌ای سرشار از موفقیت اصولی را در دستور کار خود قرار داده است. از دیدگاه مشاوران موسسه راشد، عامل موفقیت دانش آموزان همانندی مثلثی است که اولین رأس این مثلث والدین و رأس دوم آن مدرسه و رأس سوم مشاور و برنامه‌ریز است و برآیند این سه رأس نیز دانش آموزان هستند که از آن بهره می‌برند.

در این دپارتمان، مشاور تحصیلی متخصص همراه با دانش برگرفته از تحصیل خود، نقاط قوت و ضعف دانش آموزان را شناسایی و برای استفاده هر چه بهتر توانایی‌هایشان کمک می‌نماید. همچنین در کنار آن با برگزاری دوره‌هایی نظیر کلاس‌های تقویتی، کلاس‌های جمع‌بندی سالانه و فصلی، کلاس‌های شب امتحانی برای تمامی مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم، هنرستان و کار و دانش، کلاس‌های آمادگی آزمون‌های تیزهوشان و مدارس نمونه آنان را برای امتحانات مختلف آماده می‌سازد. با برگزاری دوره‌های تندخوانی و تقویت حافظه توانایی درس خواندن و یادگیری آن‌ها را بهبود بخشیده و با روش‌های برنامه‌ریزی درسی، روش‌هایی برای جلوگیری از افت تحصیلی، استرس و اضطراب امتحانات و همچنین کمک به اجرای یک انتخاب رشته صحیح و منطقی حوزه لازمه برای موفقیت تحصیلی و شغلی دانش آموزان و همچنین دانشجویان را آماده می‌سازد.

ما در راشد در کنار آموزش‌های تحصیلی به فکر آموزش‌های تکمیلی و به‌اصطلاح پر کردن اوقات فراغت و کسب تجارب جدید برای دانش آموزان نیز هستیم ازاین‌رو با برگزاری کلاس‌های حرفه‌ای رباتیک، چرتکه، خوشنویسی و…طرحی نو را اجرا می‌نماییم.

گروه های آموزشی

چرا راشد؟

موسسه آموزش‌های بین‌المللی راشد با 27 سال سابقه آموزشی بر این باور است که مشاوره تحصیلی و برنامه‌ریزی تخصصی تأثیر مهمی در موفقیت دانش آموزان در تمامی مقاطع و همچنین دانشجویان دارد که می‌تواند جهت زندگی آینده آنان را چه در تحصیل و چه در کار تضمین نماید. همچنین برگزاری کلاس‌های تقویتی در این موسسه به‌وسیله اساتید با سابقه تدریس حرفه‌ای و سابقه تحصیلات در بهترین دانشگاه‌های کشور مسیر تحصیلی را برای دانش آموزان هموارتر می‌نماید.

دوره های برتر دپارتمان مشاوره تحصیلی

دپارتمان مشاوره تحصیلی و کلاس های تقویتی

فرم مشاوره رایگان

سوالات مُتِداول شُما

آیا امکان مشاوره قبل از ثبت‌نام وجود دارد؟

بله موسسه راشد این امکان را به شما می‌دهد که قبل از هرگونه ثبت نامی به‌صورت حضوری یا تلفنی با سوپروایزر دپارتمان مشاوره تحصیلی مجموعه صحبت کرده و با ایشان مشورت کنید تا بتوانید دوره مناسب خود را انتخاب نمایید. شایان ذکر است این مشاوره رایگان می‌باشد و هزینه‌ای از شما دریافت نمی‌گردد.

آیا در موسسه راشد کلاس‌های آموزشی و تقویتی دروس برگزار می‌شوند؟

بله، کلاس‌های آموزشی و تقویتی ریاضی، فیزیک، زیست، شیمی، فارسی، عربی و زبان انگلیسی برای تمام مقاطع ابتدایی، دبیرستان دوره اول و دوم و همچنین کنکور در موسسه راشد برگزار می‌شوند.

کلاس‌های تندخوانی در کدام شعب برگزار می‌شود؟

این کلاس‌ها در تمام شعب موسسه راشد؛ شامل وکیل‌آباد، احمدآباد، نبوت، عبادی و طبرسی برگزار می‌شوند.

آیا موسسه راشد، کلاس‌هایی برای تقویت خلاقیت دانش‌آموزان نیز برگزار می‌کند؟

بله طرح اوقات فراغت ویژه تابستان و همچنین کلاس‌های مهارت‌آموزی در طول سال تحصیلی شامل کلاس‌هایی مثل انجام سریع محاسبات

به‌صورت ذهنی (چرتکه)، رباتیک، خوشنویسی و نقاشی است.