درباره موسسه آموزش های بین المللی راشد

راشد در یک نگاه

امروزه آموزش و بهسازی منابع انسانی، جزء مهم‌ترین دغدغه‌های جوامع بشری بشمار می‌آید. ازاین‌رو موسسه آموزشی و پژوهشی داده‌پردازی راشد نوین رضوی از سال 1375 با رویکرد بهبود کیفیت آموزشی و اثربخشی، فعالیت خود را آغاز نمود و امروز با بیش از 27 سال سابقه آموزشی و 3+5 شعبه فعال در سطح شهر مشهد با به‌کارگیری بیش از 250 نفر کادر اداری و آموزشی مجرب و با تحصیلات آکادمیک در سطوح بالا، و برگزاری سالانه بیش از 180000 ساعت کلاس آموزشی فعال، موفق به کسب رتبه اول صدور گواهینامه از سازمان فنی و حرفه‌ای کشور؛ کسب ایزو 10004 (استاندارد بین‌المللی رضایت مشتریان)، کسب ایزو 10015 (استاندارد بین‌المللی سیستم مدیریت کیفیت آموزش) کسب ایزو 9001 (استاندارد بین‌المللی مدیریت کیفیت)، دریافت گواهی بین‌المللی ستاره طلایی کیفیت، دریافت رتبه اول صدور گواهینامه از بنیاد جهانی ICDL در چندین سال متوالی، کسب عنوان آموزشگاه برتر زبان های خارجه از وزارت آموزش و پرورش خراسان رضوی و کسب ده ها لوح تقدیر از جانب مسئولین کشوری و استانی و همچنین دریافت رتبه برتر در برگزاری همایش‌ها و نمایشگاه‌های آموزشی در سطوح بین‌المللی و استانی نائل گردیده است.

موسسه آموزش‌های بین‌المللی راشد مفتخر به ارائه خدمات آموزشی و تخصصی در 8 دپارتمان مجزا به شرح زیر می‌باشد:

  • دپارتمان زبان‌های خارجه
  • دپارتمان تخصصی کودک
  • دپارتمان آیلتس
  • دپارتمان فناوری اطلاعات و ارتباطات
  • دپارتمان مدیریت
  • دپارتمان حقوق
  • دپارتمان حسابداری
  • دپارتمان مشاوره تحصیلی و تقویتی
بخش کتبی آزمون انگلیسی آیلتس

ماموریت ما در راشد

این موسسه به‌منظور رضایت‌مندی هر چه بیشتر فراگیران خویش درصدد برآمده تا با مجهز نمودن سایت‌های آموزشی خود به تجهیزات سمعی و بصری و سیستم شبکه سراسری متصل به واحد مرکزی، رصد و پاسخگویی سراسری شبانه‌روزی و فراهم نمودن بستری جهت ارتباط آنلاین فراگیران از طریق فضای مجازی سایت و اپلیکیشن های گوناگون با فضایی بیش از 3000 مترمربع در 8 شعبه گامی مؤثر جهت اعتلای دانش فنی و تخصصی و ایجاد اشتغال در جامعه بردارد. هدف این موسسه  آموزش “هرآنچه در دانشگاه تدریس نشده است” و ” هر آنچه در دانشگاه با کیفیت خوب آموزش داده نشده است” می باشد. این آموزش ها با رویکرد بازارکار و تلاش همه جانبه در معرفی فراگیران به بازار کار است.

یکی از ماموریت‌های اصلی موسسه آموزش های بین المللی راشد، ارائه خدمات آموزشی به فراگیران با هدف تقویت مهارت‌ها و ایجاد فرصت‌های بیشتر جهت ورود به بازارکار است. جهت تحقق این هدف با در نظر گرفتن نیاز مشتریان راشد، سوابق کاری فراگیران کارجو به کارفرمایان پیشنهاد می شود. راشد با شناخت تخصصی و درک درست از شرایط  بازار کار، داشتن روابط حرفه‌ای کاری با سازمان‌ها و شرکت‌های مرتبط و آموزش مهارت‌های مورد نیاز برای اشتغال فارغ‌التحصیلان و دانشجویان، امکان استخدام آن‌ها را فراهم کرده است. خوشبختانه در سال های اخیر بیش از 70 درصد فراگیران راشد به بازارکار ایران معرفی شده اند. هم چنین بیش از 40 درصد فراگیران پس از یادگیری مهارت و بهبود سطح زبانی خود، با مشاوران مجرب موسسه در تعامل بوده و اقدام به مهاجرت تحصیلی و کاری نموده اند. امید است که در سال های آینده با رایزنی های متعدد با شرکت های بین المللی زمینه اخذ پروژه های بین المللی و استفاده از فراگیران به صورت فریلنسری میسر گردد.

فارغ‌التحصیلان و دانشجویان موسسه راشد پس از گذراندن دوره‌های دایر در موسسه و کسب مهارت‌های لازم، با توجه به میزان توانایی و علاقه‌مندی آنان، به طور حتم در یکی از بخش‌های مختلف بازار کار؛ اعم از سازمان‌ها، شرکت‌ها و موسسات مشغول به کار خواهند شد. امکان این همکاری در محل موسسه آموزشی راشد نیز وجود دارد، زیرا موسسه از چند دپارتمان اصلی یعنی دپارتمان زبان های خارجه، دپارتمان فناوری اطلاعات، دپارتمان مشاوره تحصیلی و … تشکیل شده است.

قابل ذکر است موسسه آموزشی راشد با توجه به حجم تقاضاهایی که همواره از طرف سازمان‌ها، شرکت‌ها و موسسات برای یافتن نیروی کار متخصص به آن ارجاع می‌شود، از میان دانشجویان خود نسبت به انتخاب و معرفی آنان به این گونه مراکز اقدام می‌کند. پس به ازای هر دانشجو یک امکان شغلی حتمی و تضمین شده وجود دارد.

 

همچنین این موسسه به اقتضای رشد مستمر و گسترش فعالیت‌های خود همواره به دنبال جذب افراد توانمند، باانگیزه، خوش‌فکر و مسئولیت‌پذیر برای پیوستن به موسسه در پوزیشن‌های مختلف می‌گردد. از کسانی که فعالیت در فضایی آموزشی و پژوهشی در محیطی چالاک و پرتکاپو استقبال می‌کنند دعوت می‌کنیم تا در راستای تحقق بخشیدن به اهداف موسسه که ساختن دانشگاهی در تراز جهانی است، ما را همراهی کنند.

ارزش‌های سازمانی راشد

اموزشگاه راشد شعبه عبادی

اخلاق

در موسسه آموزشی راشد رعايت اصول اخلاق و احترام متقابل در ميان کارکنان و همچنین با ارباب‌رجوع بسيار حائز اهميت می‌باشد و اين موسسه با درك اهميت اين موضوع تمامي تلاش خود را در ترويج و برقراري ارتباطات سازماني بر اساس احترام متقابل انجام می‌دهد.

آموزشگاه راشد مشهد احمد اباد

نوآوری

اهمیت نوآوری فقط برای مشاغل نیست؛ بلکه از جهات بسیاری، آموزش از مزایای استفاده از نوآوری در کلاس بیشترین بهره را می‌برد. ما در راشد با طراحی دوره‌های جدید نوآورانه سعی در پیش‌بینی نیازهای به روز تمامی فراگیران داریم.

کیدز احمد اباد

تعالی

موسسه راشد با معرفي تعالي به‌عنوان يكي از ارزش‌های سازماني خود، قدم در راه بی‌پایان آموزش‌های با سبک نوین گذارده است. اين شركت با تعاريف پروژه‌های مختلف و بهره‌برداری از بهينه كاوي هاي مستمر خود را متعهد به تعالي سازماني می‌داند.

مشاوره تخصصی راشد

از جمله خدمات موسسه آموزش های بین المللی راشد، تعیین سطح علمی، مشاوره و راهنمایی کارآموزان و دانشجویانی است که قصد شرکت در دوره های آموزشی این موسسه را دارند. مشاوران مجرب و تیم متخصص راشد با ارائه مشاوره حرفه ای، دسترسی به هدف را برای شما سریع تر و کم هزینه تر خواهند کرد.

خدمات منحصر به فرد راشد

اولین و مهم‌ترین شعار موسسه راشد یعنی “با راشد رشد کنید” باعث شده که تلاش شود سطح کیفیت  آموزش‌های در این موسسه در بالاترین جایگاه آموزشی و فراتر از سطح انتظار دانشجویان قرار گیرد. در همین راستا موسسه بزرگ راشد اولین آموزشگاه زبانی هست که دانشجویان می‌توانند در کنار کلاس‌های حضوری به‌دلخواه خود و به‌صورت رایگان از کلاس‌های آنلاین و آفلاین بهره برده و پشتیبانی آموزشی 24 ساعته رایگان داشته باشند. همچنین در کنار کلاس‌های اصلی خود کلاس‌های جانبی با سرفصل‌های متنوع و بهترین کیفیت در راستای ارتقای هرچه بهتر مهارت‌ها تخصصی به دانشجویان ارائه می‌نماید.

به باور ما فراگیری دانش و انواع مهارت‌های تخصصی در جهان کنونی که سراسر در سلطه تکنولوژی و بسترهای آموزشی مجازی قرار گرفته است دیگر فعالیتی تک‌بعدی و صرفاً محدود به روش‌های سنتی نیست که تنها در کلاس‌های آموزشی انجام شود، بنابراین با طراحی دوره‌هایی به‌صورت آنلاین و بسته‌های آموزشی آفلاین سعی در توزیع عدالت آموزشی برای تمامی هم‌میهنان عزیزمان در داخل و خارج از کشور داریم.

با پیشرفت سریع آموزش‌های بین‌المللی، تعداد دانشجوهای بیشتری در کشورهای خارجی به دنبال تحصیلات عالی هستند و بسیاری از دانشجویان بین‌المللی اکنون تحصیل در خارج از کشور را به‌عنوان پله‌ای به سمت اقامت دائم یک کشور در نظر می‌گیرند، موسسه آموزش‌های بین‌المللی راشد با در نظر گرفتن این هدف برای دانشجویان با طراحی دوره‌های فوق فشرده و ارائه مدارک بین‌المللی ممهور که در تمامی کشورهای جهان دارای اعتبار هستند این روند را توسعه می‌بخشد.

به خود می‌بالیم که به‌عنوان پیشتاز عرصه آموزش و در راستا عملی نمودن شعار خود توانستیم بیش از 26 سال سابقه آموزشی مورد اعتماد و باکیفیت برای شما مشتریان فرهیخته فراهم آوریم.

مجوز ها و امتیازات موسسه راشد

امتیازات و محورهای عملکرد
دارای مجوز رسمی از آموزش و پرورش
دارای مجوز رسمی از وزارت تعاون و سازمان فنی و حرفه ای کشور​
مجوز صدور گواهینامه
وزارت تعاون​
مجوز صدور گواهینامه سازمان فنی و حرفه ای کشور​
عضور رسمی تعاونی زیرمجموعه سازمان فنی و حرفه ای​
عضو رسمی کانون زبان های خارجی خراسان رضوی​
صدور کلیه مجوزها شامل 300 دوره کاربردی آموزشی
مجوز صدور گواهینامه داخلی از وزارتخانه های ذی ربط​
درباره موسسه آموزش های بین المللی راشد
درباره موسسه آموزش های بین المللی راشد
درباره موسسه آموزش های بین المللی راشد
درباره موسسه آموزش های بین المللی راشد

مشتریان ما

اهداف و سیاست ها

اهداف

  • توسعه و راه اندازی مراکز جدید در مناطق مختلف شهر و کشور در جهت خدمت رسانی هرچه بهتر به مشتریان
  • ارائه خدمات آموزشی به ارگان ها، شرکت ها، بنیاد ها، انجمن ها، مدارس و غیره
  • ایجاد زمینه برای حضور افراد کم درآمد در کلاس های موسسه آموزشی راشد
  • آموزش نیروهای دانشگاهی و تحصیل کرده و به کارگیری از آنها در عرصه های اداری و آموزشی مرتبط با فعالیت آموزشگاه
  • انتشار و انتقال دانش آموزش‌های تکمیلی در میان نقش‌آفرینان و ذینفعان آموزشی در سراسر جهان
  • نوآفرینی سازمانی در جهت تحقق اهداف و مأموریت‌ها

سیاست‌ها

  • اهتمام ویژه به ارتقاء کیفی دوره‌های آموزشی با تکیه بر دو بعد روزآمدی علمی و مهارت‌آموزی
  • هدفمند نمودن گسترش کمی دوره‌های آموزشی موسسه بر مبنای تقاضاهای بخش‌های اقتصادی، صنعتی و … و توجه به نیازهای قابلیت‌ها و ظرفیت‌های بومی و مزیت‌های نسبی
  • اجرا دوره‌های آموزشی در مدت زمان استاندارد و جلوگیری از تطویل دوره‌ها
  • گسترش ارتباطات علمی با مراکز و نهادهای آموزشی و تحقیقاتی معتبر بین‌المللی
  • برگزاری دوره‌های مشترک آموزشی کوتاه و بلندمدت با سایر نهادهای داخلی و دانشگاه‌های خارج از کشور
  • توسعه فناوری‌های اطلاعات از طریق سرمایه‌گذاری در زیرساخت‌های شبکه‌ای و ارتقاء نرم‌افزارها و سامانه‌ها

آموزش برای سازمان‌ها و ارگان‌ها

موسسه آموزش‌های بین‌المللی راشد به‌عنوان آموزشگاهی صاحب سبک و پیشرو در زمینه آموزش‌های گروهی برای کارخانه‌ها، سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی و خصوصی توانسته کارنامه‌ای با سابقه درخشان برای خود فراهم آورد.

  • استفاده از اساتید دانشگاهی با درجه عالی تحصیلی و صاحب نام در حوزه تخصصی خود
  • انعطاف‌پذیری بالا در برگزاری کلاس‌ها منطبق با ساعات کاری کارمندان سازمانی
  • اجرای دوره‌های آموزشی ضمن خدمت ( ارتقای مهارت شغلی ) با اعزام مجرب‌ترین مدرسان به محل سازمان‌ها یا در محل نمایندگی‌ها و شعب موسسه راشد در سراسر کشور
  • طراحی و برگزاری دوره‌های تخصصی مورد نیاز هر سازمان و بنا بر سفارش سازمان مربوطه و فراهم نمودن خدمات جانبی از جمله کلاس‌های تکمیلی رایگان و خدمات پشتیبانی حتی پس از پایان دوره‌ها
  • تهیه و تأمین  بسته‌های منابع آموزشی
  • ارائه آموزش‌های سازمانی به‌صورت الکترونیکی (هم‌زمان و غیر هم‌زمان)
  • تدوین و اجرای دوره‌های تخصصی آموزشی مربوط به مباحث نوین منابع انسانی( استقرار مدل شایستگی، ارتقای سطح مهارتی منابع انسانی، تعالی سازمانی و…)

مجموعه سازمان‌های طرف قرارداد با موسسه راشد و فهرست دوره‌های برگزار شده برای آن‌ها گواهی بر صداقت ماست.

انعقاد تفاهم‌نامه آموزشی  

امکان انعقاد تفاهم‌نامه‌های آموزشی با سازمان‌ها و شرکت‌ها جهت ایجاد زمینه بهره‌مندی کارکنان و خانواده‌های محترم ایشان از تخفیفات سازمانی با ارائه معرفی‌نامه در کلیه شعب و نمایندگی‌های موسسه آموزشی راشد در سراسر کشور وجود دارد.